Regiowandeling NWC a.s. zondag 9 oktober

We lopen deze keer de schitterende bos- en heidewandeling “de Tonnenberg” in het Zwolse bos, op zondag 9 oktober. We vertrekken om 14.00 uur voor een wandeling van 6 kilometer. Na afloop verse tomatengroentensoep van oma Bakker, koffie, thee en koek.

Route beschrijving: op de A50 kies je de afslag Heerde / Wezep en vervolgens richting Heerde. Tegenover de afslag Heerenstrand ligt linksaf de parkeerplaats van het Zwolse bos.

Zin om mee te wandelen? Meld je dan even aan (aantal personen en honden): post.monique@gmail.com

Nestplanning Salty Sand’s B-nest

German Ch. Golden Peanuts It’s My Dream “Jazz” x Salty Sand’s Aubade for Chloe “Hinde”

Als alles naar plan verloopt zal Hinde deze maand loops worden en zal er begin januari hopelijk een Salty Sand’s nest geboren worden.

Jazz in beweging en in stand:

Hinde in beweging en in stand:

Voor ons zijn dit spannende tijden; we fokken immers maar ééns in de drie à vier jaar een nestje, om de generaties “gaande” te houden. Wanneer het allemaal lukt zoals we hopen, zal de vierde generatie ons damesroedel komen versterken.

We zullen zoals gebruikelijk ons best doen om het nest optimaal te socialiseren voor het uitvliegt op de leeftijd van 8 weken. Een goed gesocialiseerde hond is lakoniek ten opzichte van nieuwe dingen en situaties en is daardoor prettig om mee samen te leven.

Bent u geïnteresseerd in een Salty Sand’s pupje? Graag maken wij vantevoren een afspraak om eens kennis te maken: post.monique@gmail.com